20 anni di sperienza in a stampatura à fretu / disegnu / industria di fucinatura à caldu di lega d'aluminiu, cuncintrendu annantu à l'apertura di die è punzonatura / disegnu / fucinatura / pruduzzione CNC è trasfurmazioni di prudutti d'aluminiu, stampu di extrusione d'aluminiu.
Estrusione d'aluminiu per a scienza è a tecnulugia di a Cina, ampiamente aduprata, categurie cumplette, qualità eccellente, serviziu di prima classe, alluminiu d'estrusione d'impattu pò esse persunalizatu secondu e diverse necessità, benvenutu à cunsultà;
Processo di estrusione di fabbricazione di estrusione di alluminiu
I. procedure operative:
1. Scaldate u cilindru di lingot à 380 ℃ - 420 ℃ in forma di gradiente di riscaldamentu di 100 ℃ / 1 ora.
2. Secunnu u fogliu di u pianu di operazione, selezziunate a quantità adatta di riscaldamentu di u fornu in alluminiu adeguatu à 480 ℃ - 520 ℃, profili industriali speciali secondu a temperatura di prucessu specificata.
3. Sicondu u pianu di operazione, selezziunate a muffa in cunfurmità cù u pianu, scaldatela finu à 460 ℃ - 500 ℃, è mantene calore per 2 - 4 ore.
4. Principià u mutore di raffreddamentu di l'extrusore - mutore à oliu.
5. Sicondu l'urdinamentu unicu di u pianu, selezziunate u cuscinu speciale per a muffa da installà in a basa di a muffa, è chjude a basa di a muffa in a pusizione di estrusione.
6. Chjudite u tamburinu di tene è alza a barra d'aluminiu riscaldata in a pusizione allineata di a cistifellea materiale aduprendu u rack d'alimentazione.
7. Extrusione di cilindru maestru in avanti
8. A velocità iniziale di pressatura deve esse lenta, è a velocità media deve esse adattata secondu a qualità superficiale di u prufilu in a presa.
9. Arregistrà u numeru di muffa, u numeru di barra d'aluminiu, a pressione di u cilindru maestru è a velocità di scaricamentu in dettu in u registru originale.
Ii. Requisiti di prucessu
1. A temperatura di u riscaldamentu di l'asta di alluminiu nantu à a macchina hè: Una matrice piatta: 500 ℃ - 520 ℃ b. split die: 480 ℃ - 500 ℃ c. materiali industriali speciali sò eseguiti secondu esigenze di prucessi speciali.
2. Processu di riscaldamentu di muffe: a. matrice piatta: 460 ℃ - 480 ℃ b. split die: 460 ℃ - 500 ℃
3. Temperatura di regolazione di u tubu: 380 ℃ - 420 ℃ a temperatura di a superficia finale di u tubu di lingottu hè 280 ℃ - 360 ℃
4. U materiale extrusionatu deve avè una superficie liscia, senza sensazione di manu per l'indentazione longitudinale, granu finu è ancu estrudente, senza cintura luminosa, linea nera, spazi pianu trà i piani Yin è Yang, deviazione di l'angulu, è l'angulu di tagliu deve esse altu livellu di precisione secondu u standard naziunale.
5. Pressione di estrusione: ≤200㎏ / cm2
6 gall lock pressure 120㎏ / cm2 - 150㎏ / cm2.
7. Temperatura di l'oliu idraulicu ≤45 ℃
8. A velocità di flussu di u prufilu hè generalmente cuntrullata in: 5 m / min --30 m / min
10. Ogni estrusione di 80 verghe -100 verghe, deve aduprà un cuscinu di cilindru pulitu speziale per pulisce a bile.
Tre. Materie chì necessitanu attenzione
1. Durante l'estrusione, se a matrice hè tappata, u tempu di ammurtamentu ùn supera micca i 5 secondi.
2. Quandu stallate a muffa, fate attenzione à a sicurità è impedite à a vite di sciddicà è di rompe u pede.
3. Quandu si scarica, hè strettamente pruibitu di fighjà direttamente in a presa.
4. Prima di muntà a matrice, a pusizione centrale deve esse verificata è a barra d'estrusione deve esse allineata. A macchina senza prova deve esse lanciata una volta prima di inizià a macchina.
5. Sia chì a temperatura di a verga di misurazione, di a muffa è di u canna di lingotti risponde à i requisiti.
6.3 - verificate a qualità di 5 canne una volta.
Verificate spessu a temperatura di l'oliu.
8. Sì ogni barra d'aluminiu hè marcatu cù u numeru di furnace è u numeru di premiu.